informuje o realizacji projektu pn.
Celem projektu jest wdrożenie na rynek innowacji produktowej (system poręczowy), która ma zaspokoić specyficzne potrzeby osób z ograniczeniami funkcjonalnymi, w wyniku przeprowadzenia profesjonalnego procesu projektowego oraz zakupu niezbędnych do wdrożenia środków trwałych.
z Funduszy Europejskich pn. Opracowanie technologii wytwarzania i zabezpieczenia przed korozją innowacyjnych okładzin ściennych jako elementu dekoracji wnętrz i elewacji zewnętrznej budynków”
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy Adjatech Metalworking poprzez opracowanie nowej technologii wytwarzania i zabezpieczenia przed korozją innowacyjnych okładzin ściennych. W wyniku opracowania nowej technologii możliwe będzie znaczące ulepszenie oferowanego produktu tj. płytek dekoracyjnych z aluminium.
informuje o realizacji projektu pn.
„Przygotowanie do wdrożenia innowacyjnej technologii produkcji odlewów w firmie Adjatech Metalworking Sp. z o.o.” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 1.2.
Cele i planowane efekty projektu: W wyniku realizacji projektu firma przygotuje się do wdrożenia innowacyjnej technologii produkcji umożliwiającej docelowo wdrożenie innowacyjnych produktów jakimi są wały modułowe. Spółka przeprowadzi prace rozwojowe tj. dokona fazy demonstracji i walidacji i sprawdzenia technologii wytwarzania innowacyjnych odlewów przy zastosowaniu metodą kokilową.
Projekt realizowany w okresie 01.02.2017 – 31.03.2018.
Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Pani Bogny Włodarczak
(telefon: 531 541 409, e-mail: b.wlodarczak@adjatech.pl).
informuje o realizacji projektu pn.
Cele projektu: Podjęcie działań eksportowych przez przedsiębiorstwo oraz chęć dystrybucji usługi odlewniczej i produktów odlewniczych firmy na docelowe rynki zagraniczne, tj. niemiecki, francuski oraz włoski.
Planowane efekty projektu: Wzrost zatrudnienia we wspieranych przedsiębiorstwach – wartość docelowa to 3 etaty. Liczba przedsiębiorstw aktywnych na rynkach międzynarodowych – wartość docelowa to 1 szt. W wyniku realizacji projektu Wnioskodawca nawiąże kontakty handlowe z potencjalnymi parterami, co przełoży się na wzrost zamówień w firmie. Przychody ze sprzedaży produktów na eksport.
informuje o realizacji projektu pn.
Nr POIR.02.03.03-20-0001/18
w ramach
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I
Działanie 2.3: Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw
Poddziałanie 2.3.3 Umiędzynarodowienie Krajowych Klastrów Kluczowych
Celem głównym projektu jest wzrost internacjonalizacji 40 przedsiębiorstw działających w ramach Krajowego Klastra Kluczowego do 30.06.2020, który zostanie osiągnięty poprzez realizację zintegrowanego dostosowanego do potrzeb firm kompleksowego programu internacjonalizacji realizowanego przez Koordynatora na rzecz członków KKK.
Cele szczegółowe:
wzmocnienie wiedzy i potencjału firm należących do KKK;
wzmocnienie konkurencyjności oferty KKK na rynkach międzynarodowych;
wzmocnienie współpracy pomiędzy firmami z KKK poprzez animowanie nowych wspólnych projektów;
rozwój KKK poprzez pozyskanie nowych firm;
inkubowanie wspólnych inwestycji, w tym opartych o innowacje.
W ramach projektu koordynator na rzecz członków klastra zorganizuje:
7 misji gospodarczych, w tym do Singapuru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA oraz Norwegii;
3 konferencje poświęcone nowym rynkom zbytu zgodnie z destynacjami misji gospodarczych PKB;
seminaria/szkolenia poświęcone przygotowaniu podmiotów uczestniczących w misjach gospodarczych do zagranicznej ekspansji;
54 międzynarodowe wydarzenia targowe;
usługa doradcza związana z umiędzynarodowieniem.
Europa: Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Ukraina, Szwajcaria, Białoruś, Holandia, Litwa, Belgia, Dania, Włochy, Łotwa, Czechy;
Azja: Rosja, Chiny, Korea, Indie, Singapur;
Skandynawia: Norwegia, Szwecja;
Arabia: Zjednoczone Emiraty Arabskie;
Australia i Oceania: Australia;
Ameryka Północna: USA, Kanada, Meksyk.
Uzupełnieniem działań związanych z umiędzynarodowieniem będą intensywne działania marketingowe polegające między innymi na wydaniu wspólnego katalogu promocyjnego KKK zawierającego pełną ofertę klastra z materiałem w kilku różnych językach, kampanię www oraz spotkania biznesowe.
Członkowie Klastra otrzymają przewodniki po rynkach zbytu wydawane sukcesywnie przed każdym z wyjazdów misyjnych określające warunki społeczno-gospodarcze danego rynku, przepisy prawne, przepisy podatkowe, zwyczaje nawiązywania relacji biznesowych, uwarunkowania polityczne.