ADJATECH SP. Z O.O. SP.K. realizuje projekt dofinansowany
z Funduszy Europejskich pn. Opracowanie technologii wytwarzania i zabezpieczenia przed korozją innowacyjnych okładzin ściennych jako elementu dekoracji wnętrz i elewacji zewnętrznej budynków”
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy Adjatech poprzez opracowanie nowej technologii wytwarzania i zabezpieczenia przed korozją innowacyjnych okładzin ściennych. W wyniku opracowania nowej technologii możliwe będzie znaczące ulepszenie oferowanego produktu tj. płytek dekoracyjnych z aluminium.
Dofinansowanie projektu z UE: 339 999,99 zł

Beneficjent Adjatech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
realizuje projekt pn.
„Przygotowanie do wdrożenia innowacyjnej technologii produkcji odlewów w firmie Adjatech Sp. z o.o. Sp. K.” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 1.2.
Cele i planowane efekty projektu: W wyniku realizacji projektu firma przygotuje się do wdrożenia innowacyjnej technologii produkcji umożliwiającej docelowo wdrożenie innowacyjnych produktów jakimi są wały modułowe. Spółka przeprowadzi prace rozwojowe tj. dokona fazy demonstracji i walidacji i sprawdzenia technologii wytwarzania innowacyjnych odlewów przy zastosowaniu metodą kokilową.
Wartość projektu: 516 578,46 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 358 982,76 PLN
Projekt realizowany w okresie 01.02.2017 – 31.03.2018.
Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Pani Bogny Włodarczak
(telefon: 531 541 409, e-mail: b.wlodarczak@adjatech.pl).
Adjatech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pod nazwą „Rozwój działalności eksportowej firmy Adjatech Sp. z o.o. Sp. K.”
Cele projektu: Podjęcie działań eksportowych przez przedsiębiorstwo oraz chęć dystrybucji usługi odlewniczej i produktów odlewniczych firmy na docelowe rynki zagraniczne, tj. niemiecki, francuski oraz włoski.
Planowane efekty projektu: Wzrost zatrudnienia we wspieranych przedsiębiorstwach – wartość docelowa to 3 etaty. Liczba przedsiębiorstw aktywnych na rynkach międzynarodowych – wartość docelowa to 1 szt. W wyniku realizacji projektu Wnioskodawca nawiąże kontakty handlowe z potencjalnymi parterami, co przełoży się na wzrost zamówień w firmie. Przychody ze sprzedaży produktów na eksport.
Całkowita wartość projektu: 703 187,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 494 008,95 PLN
Informacja o projekcie 1.4.1. WRPO
Adjatech Sp. z o.o. Sp. k. obecnie uczestniczy w projekcie realizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe pn.:
SHOW YOURSELF – polskie produkty budowlane na arenie międzynarodowej II edycja
Nr POIR.02.03.03-20-0001/18
w ramach
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I
Działanie 2.3: Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw
Poddziałanie 2.3.3 Umiędzynarodowienie Krajowych Klastrów Kluczowych
Celem głównym projektu jest wzrost internacjonalizacji 40 przedsiębiorstw działających w ramach Krajowego Klastra Kluczowego do 30.06.2020, który zostanie osiągnięty poprzez realizację zintegrowanego dostosowanego do potrzeb firm kompleksowego programu internacjonalizacji realizowanego przez Koordynatora na rzecz członków KKK.
Cele szczegółowe:
wzmocnienie wiedzy i potencjału firm należących do KKK;
wzmocnienie konkurencyjności oferty KKK na rynkach międzynarodowych;
wzmocnienie współpracy pomiędzy firmami z KKK poprzez animowanie nowych wspólnych projektów;
rozwój KKK poprzez pozyskanie nowych firm;
inkubowanie wspólnych inwestycji, w tym opartych o innowacje.
W ramach projektu koordynator na rzecz członków klastra zorganizuje:
7 misji gospodarczych, w tym do Singapuru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA oraz Norwegii;
3 konferencje poświęcone nowym rynkom zbytu zgodnie z destynacjami misji gospodarczych PKB;
seminaria/szkolenia poświęcone przygotowaniu podmiotów uczestniczących w misjach gospodarczych do zagranicznej ekspansji;
54 międzynarodowe wydarzenia targowe;
usługa doradcza związana z umiędzynarodowieniem.
Destynacje ekspansji podmiotów klastra podczas udziału w wydarzeniach targowych/misjach gospodarczych to m.in:
- Europa: Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Ukraina, Szwajcaria, Białoruś, Holandia, Litwa, Belgia, Dania, Włochy, Łotwa, Czechy;
- Azja: Rosja, Chiny, Korea, Indie, Singapur;
- Skandynawia: Norwegia, Szwecja;
- Arabia: Zjednoczone Emiraty Arabskie;
- Australia i Oceania: Australia;
- Ameryka Północna: USA, Kanada, Meksyk.
Uzupełnieniem działań związanych z umiędzynarodowieniem będą intensywne działania marketingowe polegające między innymi na wydaniu wspólnego katalogu promocyjnego KKK zawierającego pełną ofertę klastra z materiałem w kilku różnych językach, kampanię www oraz spotkania biznesowe.
Członkowie Klastra otrzymają przewodniki po rynkach zbytu wydawane sukcesywnie przed każdym z wyjazdów misyjnych określające warunki społeczno-gospodarcze danego rynku, przepisy prawne, przepisy podatkowe, zwyczaje nawiązywania relacji biznesowych, uwarunkowania polityczne.
Brak aktualnie prowadzonych postępowań ofertowych.